onsdag den 3. april 2013

Tak for hjælpen

Jeg har fået nogle stemmer på siden. Desværre er der ikke så mange der har skrevet deres mail, så de ti kommentare som jeg ønskede, er desværre ikke opnået.
Jeg har valgt at trække lod alligevel, som tak for hjælpen og støtten jeg har fået fra jer der har delt og stemt.

Vinderen er Christina.

Tillykke til dig Christina, jeg sender en lille hyggepakke til dig, men først sender jeg lige en mail.

Jeg har desværre ikke fået blogget så meget som håbet. Hovedårsagen er at billederne driller, når jeg skal lægge dem på et indlæg, men jeg vil prøve at få blogget noget mere og oftere. Og så skal jeg nok få lagt nogle opskrifter op også.

Skriv endelig en mail, hvis der er noget i ønsker jeg skal lægge på bloggen, så vil jeg arbejde på det.

Kage-kram fra kagemageren :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar