onsdag den 6. juli 2016

Babytæppe

Jeg har fået strikket vores babytæppe færdigt og så skal det selvfølgelig op på bloggen!
Det er gørste gang at jeg strikker efter et diagram og det er mit 3. Strikkeprojekt eller sådan noget lign.
Jeg er selv super stolt af resultatet og så nåede det endda at blive færdigt til tiden, så det kan komme med på hospitalet, når jeg skal føde vores lille baby.
Tæppet er strikket i råhvid da det skulle være neutralt i farven. Vi ved endnu ikke hvilket køn baby har.

Strikkefastheden i opskriften stemte ikke helt overens med strikkefastheden på det bomuldsgarn jeg havde valgt at strikke i. Så jeg måtte tilføje lidt ekstra masker, hvilket endte ud i at mønstret blev ændret lidt. Men faktisk synes jeg at det er bedre sådan her 😍

Ingen kommentarer:

Send en kommentar