fredag den 20. september 2013

Bryllupskage

Da jeg blev gift med min mand i november 2012, havde jeg valgt at lave kagen selv.

Det var min 7. kage og jeg må indrømme at jeg blev mere og mere i tvivl om hvorvidt jeg havde overskud til at lave den selv, jo tættere på dagen vi kom.

Trods overvejelserne om at gå til en konditor og få kagen lavet, valgte jeg alligevel at lave den selv.
I dag er jeg selvfølgelig rigtig glad og stolt over at jeg klarede det selv. Men det kostede godt nok også nogle timer og dagen inden brylluppet, kom jeg meget sent i seng.

Kagen minder lidt om den kage, jeg vandt bronze med i sjællands cakeshow.
Det gør den, fordi jeg valgte at lave konkurrencekagen ud fra min egen bryllupskage.

Konkurrencekagen kan ses her

"forsiden" om man så må sige.
 
 
Kagen bag fra.

Close-up af det øverste på kagen.

Så bliver kagen skåret.

Den stolte brud viser sin kage frem.
 
Så skal kagen smages.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar