tirsdag den 19. februar 2013

Kort til Alma

Jeg har allerede lagt dette kort op i blåt. Men jeg lavede det også i lyserødt, da lille skønne Alma fra min mødregruppe skulle holde navngivningsfest.
Kortene blev næsten ens, da de holdte deres fester næsten samtidig og jeg skulle lave kortene i en lidt presset tid.
Vi var egentlig ikke inviteret til navngivningsfesten, men da det er min hobby og jeg holder meget af lille Alma, så synes jeg altså at hun fortjente et lille lykønskningskort. Samtidig er der så mange drenge i vores familie og i vennekredsen, så når jeg endelig får mulighed for at lave noget til en pige, så tager jeg muligheden ;-)





4 kommentarer:

  1. Har set linket på din mors blog og jeg må sige at jeg er imponeret over dine kager. Og tillykke med bronzepladsen, det var virkelig flot, jeg kan godt forstå at du er stolt(det er din mor også!!)

    SvarSlet
  2. Jeg er helt vild med dine kort! Kræver det ikke mange materialer at lave de kort?

    SvarSlet
  3. Tak Louise. Jo det gør det! :)

    SvarSlet