fredag den 1. februar 2013

Vandt bronze

Jeg deltog d. 19. januar 2013 i Sjællands cakeshow.
Jeg så et opslag omkring det på facebook, og tænkte at jeg ville prøve at deltage. Jeg mente selv at niveuet måtte være højt og efter at jeg selv kun havde lavet 7 kager, beklædt med fondant inden showet, valgte jeg at kaste mig ud i det og deltage i bryllupskategorien, med overbevisning om at min kage nok ville forsvinde blandt alle de andre flotte kager.
Jeg lavede selv vores bryllupskage i november og brugte lidt af ideerne fra den kage.
Jeg brugte 15-20 timer på min bryllupskage til showet og deltog med en stemme inde i mig selv, som sagde... husk at du ikke er med for at vinde, men for at have det sjovt.
Jeg havde fået overbevist mig selv om at min kage ikke ville vinde noget, så da mit navn og kagenr blev råbt op, blev jeg MEGET overrasket og virkelig glad.
Jeg havde aldrig drømt om at min 8. fondantkage skulle vinde bronze i en konkurrence.
Ydermere blev jeg lidt stolt af mig selv, da jeg i onsdags d. 30.01 så mig selv i ude og hjemme.
Kagen står lige i øjeblikket udstillet i Scrapfactory i Ølstykke.

2 kommentarer: